ماهان جانمماهان جانم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

من و پسرم ماهان

طاقتم تموم شده مامانی

1393/2/18 18:03
نویسنده : مامانییی
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوجه سبزمممممم

خوبی عزیز دلم.قربون اون دست و پای کوچولوت بشم که داری تو دل مامان حسابی تکونشون میدی.اره عشقم

 

شما شروع کردی به تکون خوردن و شیطونی تو دل مامان.

 

ولی عزیزکم من هنوز قطعی نمیدونم که شما کاکل زری هستی یا دامن پری.......

 

ولی اینو میدونم که هر چی باشی عزیز دل مامانی و بابا علی هستی.داداش عرفانم خیلی داره ذوقتو میکنه تربچه ی من.

 

شما داری وورووجک خوبی میشی و کمتر منو اذیت میکنی.خدا رو شکر حال مامانی بهتر شده البته با تلاشای بابا  علی و مامان راضی

 

جوجوی من این روزا بیشتر حست میکنم. برات شعر میخونم .قصه میگم.قربونت بشم الهیییییی

 

هفته ی دیگه میریم سونو تا من دوباره روی ماهتو ببینم جیگر طلای من.فقط امیدوارم حالت حسابی خوب باشه و سرحال باشی نازگل مامان......محبت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)