ماهان جانمماهان جانم، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

من و پسرم ماهان

اولین عید و بهارت گلکم

1394/2/2 14:33
نویسنده : مامانییی
587 بازدید
اشتراک گذاری

اخ که چه لذتی داره عید امسال برام با وجود شما و برادر بزرگت عرفان

 

دورت بگردم من که انقدر پسر خوبی بودی تو مسافرت ها.مامانی قبل از عید حدودا

 

26 اسفندماه بود که سرما 

 

خوردی و گوشت عفونت کرد.مامانی خیلی غصه خوردم تا خوب شدیغمگین ولی

 

عوضش وقتی خوب شدی مثل 

 

همیشه اقا و خنده رو شدی 

 

عکسایی که میزارم برات مربوط به 6 ماهگی شما و مسافرتت به کویر مرنجاب

 

کاشان هست

 

خودت ببین چقدر نازنمحبت

 

 

قربون اون غبغبت بشه مامان تپولککککک من

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مریم
2 اردیبهشت 94 14:52
سلام عزیزمممممممممم، وای ماشاالله چقدر ناز شده باران جون انشاءالله درپناه حق باشه عزیزم. پاسخ مرسی خاله جون مریمممانشالله خدا نی نیتو برات نگه داره سالم و سلامت
محسن
3 اردیبهشت 94 0:05
سلام ماهان ، من شوهر خالتم ماشاالله تو این سن خیلی شیرین و بامزه ای 👼👶 وقتی بهت میگم « بنگ » حسابی می خندی 😂😂😂 امیدوارم همیشه سالم ، شاد و موفق باشی. بهترین ها رو برات آرزو می کنم . پاسخ عمو محسن مرسیییی که اومدی به وب پسرم بنگ