ماهان جانمماهان جانم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

من و پسرم ماهان

اقا ماهانم زمینی شدنت مبارک

1393/7/21 22:55
نویسنده : مامانییی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقا پسر مثل ماهم .بالاخره اومدی پیش مامان عزیزکم 

 

کلی برات حرف دارم اقا پسرم.اول اینکه بگم چرا دیر به دیر وبت رو اپ کردم.....

 

خب جونم برات بگه که مامان اصلا بارداری خوبی نداشت عشقکم.حالم تا لحظه ای که شما به دنیا اومدی هم زیاد خوب نبود.

راستش ویار شدید همراه با سردرد امانم رو بریده بود و اینکه از ماه 7 درگیره موضوعی شدم که دیگه حالی واسه سایت رفتن و حتی سر زدن به وب شما برام نمیزاشت.

 

بگذریم فدات شممم.بگم از زایمانم و شماااااااااااا اقا پسر عجول..........

 

26 شهریور خونه ی مامان راضی بودیم همراه خاله اخه فرداش یعنی 27 شهریور عروسی پسرخالم بود و میخواستیم با مامان راضی اینا بریم.جونم برات بگه که حدود ساعت 1و نیم بامداد با فشار شدیدی که با پاهای خوشگلت  به شکمم وارد کردی کیسه ابم پاره شدتعجب مامانی اون لحظه داشتم سکته میکردم نه به خاطر اینکه شما داشتی کم کم به دنیا میومدی بلکه به این خاطر که شما تو هفته ی 36 بارداری بودی و فوق العاده کوچولووووو.......

 

خلاصه اون شب سریع با مامان راضی و باباجونی و بابا علی و دایی رفتیم بیمارستان.اول قرار بودبیمارستان پیامبران زایمان کنم ولی وقتی فهمیدن که شما تو 36 هفته ای و نیمه نارسغمگین گفتن که nicu بیمارستان هیچ تخت خالی برای شما نداره  و ما مجبور شدیم بریم یه بیمارستان دیگه

 

که بین بیمارستانها ما بیمارستان دکتر صارم رو انتخاب کردیم و رفتیم اونجا و من بستری شدم و رفتم اتاق عملخسته

 

گل پسری بگم  برات که لحظه های پراسترسی رو گذروندم  حین عمل همش میترسیدم که خدایی نکرده شما مشکل داشته باشی و بستری بشی و هزارررررررر جور فکر بد تاااااا اینکه صدای گریه نازتو شنیدم انگار که دنیا رو به من دادن تازههههههههه یادم رفت بگم که بابا علی هم پیشمون بود تو اتاق عملدرسخوان کلی ازمون عکس و فیلم گرفت.ولی قیافش دیدنی بودا ترسیده بود حسابیخندونک

 

دکتر شما رو معاینه کرد و خدا رو صد هزااااااااااااااااااااااااااااااااااار مرتبه شکر که اصلا نارس نبودی مامان فدات بشه فقط یه کم ریزه میزه بودی وزنت 2700 بود و قدت هم 48  که البته دو روز بعد از تولد وزن شما شد 2500.

 

خیلی نگران کوچولو بودنت بودم و هستم مادری.البته شکر خدا داری خوب شیر میخوری و یه کمی تپلی شدی. احتمالا فردا میبرمت پیش دکتر بصیر برای چک اپ و قد و وزنت رو چک میکنیم.

امروز 25 روزته گل پسرم.و من تا الان مشغول تپلی کردن شما......

 

یه عالمه عکسای ناز ازت گرفتیم و باز هم میگیریم جون دلم.برات میزارم تو وبت تا بزرگ شدی همه رو ببینی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه دایانا
29 مهر 93 2:02
چه ماهان خوشگلی. هزار ماشالله. قدمش مبارک باشه. مامان باران متشکرم از عکسای قشنگی که گذاشتی. می دونم وقت نداری ولی هر وقت فرصت داری به من سر بزن حتی اگه نخری همین که بیای و چرخی تو سایت بزنی کمک بزرگی هست به بالا رفتن بازدیدم اینطوری فروشم هم بیشتر می شه. ممنونم
ارام
19 آذر 93 22:41
ای جان پس اینطوری شد که اقا مهران زودتر اومد