ماهان جانمماهان جانم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

من و پسرم ماهان

نشونه ی اومدنت عزیزم

1392/11/19 12:12
نویسنده : مامانییی
233 بازدید
اشتراک گذاری

نشونه ی اومدنت

 

سلام عزیز مامان.بالاخره اومدی قربونت بشم؟؟

 

الهی دورت بگردم که 11 ماه مامان رو تو انتظار گذاشتی..........

 

جوجه ی خوشگلم چون خبر از اومدنت نداشتم با خاله و مامان راضی رفته

بودیم دهکده ابی پارس و مامانت اونجاحسااااااااااابی شیطونی کرد.

 

شب که برگشتیم همش حالت تهوع داشتم که به اصرار مامان راضی بی بی

چک گذاشتم و .........

 

بله بهم نشون داد که شما اومدی تو دل مامان قربونت بشم من. هممون

حساااااااااااابی خوشحال شدیم مخصوصا بابا علی.

 

الان که دارم مینویسم شما 4 هفته و 6 روزتونه. ومن بی صبرانه منتظرم تا هفته

ی 8 صدای قلبتو بشنوم خوشگل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان خانمی
19 بهمن 92 12:09
سلام تبریک میگم بهتون روزای شیرینی در انتظار شماست.
میم مثل مادر
19 بهمن 92 12:12
سلام. مبارکا باشهایشاء...صحیح و سالم در اغوشت بگیریش دوست عزیز من هم مسافری دارم اگر دوست داری در این مسیر هم سفر باشیم بهم اطلاع بده تا همدیگر را لینک کنیم.
مامان محمد پارسا
19 بهمن 92 12:13
سلام عزیزم خیلی بهت تبریک میگم خیلی حس خوبیه امیدوارم کوچولوی نازت سالم به دنیا بیاد و به خونه ت روشنی بده منم پسر کوچولوم سه ماه پیش به دنیا اومد دوست داشتی به وبلاگ پسرم هم سری بزن
لیدای آبی
21 بهمن 92 8:17
عزیزززززممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلی خیلی برات خوشحالم وب جدید مبارکهههههههههههههههههههه
منوص
25 بهمن 92 19:40
سلاممممممممممممممممم عخشششششششششششمممممممممممم مبارکت باشهههههههههههههههههههههههههههههه
تهمینه .
29 بهمن 92 23:19
سلام خیلی خیلی خوشحالم برات مبارک باشهههههههههههههههههههه قدمش وب جدید مبارکه
مامان هستی & کسرا جون
1 اسفند 92 0:00
باران عزیزم ورود فرشته ی کوچولوت به زندگیتون مبارک... الهی ب سلامتی این نه ماه و طی کنی و برای عرفان خوشگل ی خواهر ناز هدیه بیاری...
منوص
4 اسفند 92 0:51
سلام طلای من خخخخخخخخخخ خودت متوجه منظورم شدی دیگه مبارکت باشه عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم
مامان مهیلا
12 اسفند 92 13:33
سلام مبالکه انشالله به سلامتی به وب منم سر بزنید